[2] Aprendendo com as diferenças
Experiência de um estagiário sobre educação inclusiva e o espaço de PCD’s na escola
DOI:
https://doi.org/10.12957/hne.2023.80569Abstract
This text is the result of an extensive report produced for the discipline of Supervised Internship III in Geography and adapted to highlight a research theme from the perspective of what was narrated, preserving the identity of those involved. It contains a report on the internship in High School that describes the inclusion policy of a public school in Rio de Janeiro, and a brief theoretical analysis on the inclusion of PWDs (persons with disabilities) in the school environment today and the role of the school in the face of inclusive education.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-12-06
How to Cite
PESSANHA, Kalel. [2] Aprendendo com as diferenças: Experiência de um estagiário sobre educação inclusiva e o espaço de PCD’s na escola. História, Natureza e Espaço - Revista Eletrônica do Grupo de Pesquisa NIESBF, Rio de Janeiro, v. 12, n. 2, p. 80–89, 2023. DOI: 10.12957/hne.2023.80569. Disponível em: https://www.e-publicacoes.uerj.br/niesbf/article/view/80569. Acesso em: 9 may. 2025.
Issue
Section
Artigos
License
Copyright (c) 2023 Kalel Pessanha

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Direitos Autorais para artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude da aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais e não-comerciais.