[2] Uma visão geográfica da escola a partir do estágio supervisionado
socialização, reprodução social ou aprisionamento?
DOI:
https://doi.org/10.12957/hne.2023.80562Abstract
From reflections made with the Supervised Internship in the Municipality of Belford Roxo, the purpose of the present work was to highlight some challenges raised in Elementary School II. Topics such as bullying, harassment and mental health were constantly observed in the experience of the school space and, therefore, chosen for approach being related to the difficulties that teachers have faced within the classroom to fulfill their work, with the objective of carry out an effectively emancipating education.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2023-12-06
How to Cite
LIMA BEZERRA, Lara. [2] Uma visão geográfica da escola a partir do estágio supervisionado: socialização, reprodução social ou aprisionamento?. História, Natureza e Espaço - Revista Eletrônica do Grupo de Pesquisa NIESBF, Rio de Janeiro, v. 12, n. 2, p. 49–58, 2023. DOI: 10.12957/hne.2023.80562. Disponível em: https://www.e-publicacoes.uerj.br/niesbf/article/view/80562. Acesso em: 9 may. 2025.
Issue
Section
Artigos
License
Copyright (c) 2023 Lara Lima Bezerra

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Direitos Autorais para artigos publicados nesta revista são do autor, com direitos de primeira publicação para a revista. Em virtude da aparecerem nesta revista de acesso público, os artigos são de uso gratuito, com atribuições próprias, em aplicações educacionais e não-comerciais.