LINGUAGENS, IDENTIDADES, ENSINO Modos de pensar, modos de fazer
DOI:
https://doi.org/10.12957/soletras.2008.5022Abstract
Nas páginas deste volume, desde a dedicatória, o leitor depronto constatará que ganha relevo o ALUNO – aquele que, ocupando o centro de interesse das práticas pedagógicas, mantém sempre aguçada com a sua presença a curiosidade intelectual do professor. Dessa forma, o aluno é aqui declaradamente reconhecido como elemento propulsor desta produção, cujos artigos foram escritos porprofessores que atuam na Faculdade de Formação de Professores(FFP) da Universidade do Estado do Rio de Janeiro (UERJ).Downloads
Issue
Section
License
The approval of the article implies the immediate and free transfer of the publication rights in this journal. The author (s) authorize the Postgraduate Program in Literature and Linguistics (PPLIN) to reproduce it and publish it in Revista SOLETRAS, understanding the terms "reproduction" and "publication" in accordance with Definition of article 5 of Law 9610/98. The author (s) will continue to own the copyright for subsequent publications. The article can be accessed by the world wide web (http://www.e-publicacoes.uerj.br/index.php/soletras), being allowed, free of charge, the consultation and the reproduction of copy of the article for own use. Cases of plagiarism or any illegalities in the submitted texts are the sole responsibility of their authors.