Salta al contenuto principale
Salta al menu principale di navigazione
Salta al piè di pagina del sito
Open Menu
Ultimo fascicolo
Archivi
Avvisi
Info
Sulla rivista
Proposte
Comitato Scientifico ed Editoriale
Dichiarazione sulla privacy
Contatti
Cerca
Portal de Publicações
EdUERJ
UERJ
Registrazione
Login
Home
/
Archivi
/
V. 13 N. 26 (2017): jan./apr.
V. 13 N. 26 (2017): jan./apr.
Pubblicato:
2017-01-27
articles
de infancias, tiempos y existencias: habitar los espacios del «quando infante»
malvina argumedo
05-20
PDF (Español (España))
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26261
filosofar com as crianças: um trabalho sobre o excesso das palavras
beatriz fabiana olarieta
21-34
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26655
"infancia y pubertad" en calendas griegas. una lectura fenomenológica del arribo
carlos eduardo valenzuela echeverri
35-48
PDF (Español (España))
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.25217
devaneios voltados para uma infância com o barro
beatran hinterholz, sandra regina richter
49-68
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26122
melarete and peech: preface to an international philosophy with children collaboration
michael burroughs, luigina mortari
69-86
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26774
philosophical communities of inquiry: the search for and finding of meaning as the basis for developing a sense of responsibility
arie kizel
87-103
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26650
¡qué aridez de imaginación pedagógica! pensar la escuela más allá de lo (im)posible
colectivo filosofar con chicxs
105-128
PDF (Español (España))
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26188
play and myth in plato's phaedrus
noa l ayalon
129-152
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26563
the emergence of emerging philosophical moments and the emerging philosophizing (emphil): preliminary notes
elena theodoropoulou, sofia nikolidaki
153-165
PDF (English)
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.26646
da exclusão a um modelo identitário de inclusão: a deficiência como paradigma biopolítico
pedro angelo pagni
167-188
PDF (Português (Brasil))
DOI:
https://doi.org/10.12957/childphilo.2017.23015
Fai una proposta
Fai una proposta
Lingua
English
Español (España)
Português (Brasil)
Italiano
Français (France)
Keywords
Informazioni
per i lettori
Per gli autori
Per i bibliotecari